In 2002 ontwikkelde Tuesday de uitgebreide huisstijl voor het Europees Keramisch Werkcentrum, afgekort: ekwc.
Ook het karakteristieke logotype (met de punt vóór ekwc) behoorde bij de door Tuesday ontwikkelde brand identity van het ekwc.
In de jaren daarna werd door Tuesday een breed scala aan uitingen voor het .ekwc ontworpen: van gevelbelettering en standaard briefpapier tot affiches, uitnodigingen en tentoonstellingsontwerp voor de Salone del Mobile in Milaan.
The Ceramic Process
Voor het door Bloomsburry uitgegeven standaardwerk over keramische processen ‘The Ceramic Process - A Manual and Source of Inspiration for Ceramic Art and Design’ ontwierp Tuesday het boekomslag.
EKWC
Het EKWC, dat opgericht werd in 1969, is een internationaal georiënteerd postacademisch instituut voor keramiek. Er werken jaarlijks ongeveer zeventig kunstenaars, designers en architecten die tijdens een verblijf van drie maanden experimenteren met keramiek als kunstvorm.
De postacademische instelling is ook een platform voor reflectie en ontmoetingen tussen beeldend kunstenaars, ontwerpers, architecten, critici, bemiddelaars, verzamelaars en andere kunstliefhebbers. Tevens is het een plek die door het bedrijfsleven wordt gevonden voor advies, onderzoek en productie.