In deze editie
|
Bijna nieuwjaar! Tijd om terug én vooruit te kijken. Er waren weer een aantal mooie releases waaronder diabetescentrale.nl en het zeer recente kunstinzeeland.nl. Daarnaast zette de online ticketverkoop met TuesdayTickets onverminderd voort. We starten het nieuwe jaar met uitbreiding van ons ontwikkelteam en gaan in 2017 voor drie begrippen: waarde, betekenis, betrokkenheid. We wensen u alvast fijne feestdagen! |
Succesvolle webshops
|
Voor het in Amsterdam gevestigde WeCare Medical realiseerde Tuesday zowel een complete rebranding als twee nieuwe meertalige webshops: diabetescentale.nl en teststrimler.dk. De opdracht: "Breng de webshops naar een volgend level" lijkt twee maanden na de release volledig geslaagd. |
Het beste dat Zeeland te bieden heeft
|
Voor het CBK Zeeland realiseerde Tuesday een volledige vernieuwing van het provinciebrede platform Kunstinzeeland. Alle galeries, kunsthandels, musea, kunstinstellingen, kunstenaarsinitiatieven en kunstenaars bundelen hun informatie over hun kunstaanbod en exposities. De aanvullende Kunstkrant Zeeland biedt abonnees iedere week drie nieuwe verhalen over kunst en cultuur in de provincie. |
Europese website cultuureducatie
|
Voor het European Network of Observatories in the Field of Arts and Cultural Education (kortweg ENO) ontwierp Tuesday het logo en realiseerden we een responsive website. Op de website wisselen de aangesloten observatoria onderzoekskennis en informatie uit over innovatie en activiteiten op het gebied van kunst- en cultuureducatie in Europa. |
TuesdayTickets introduceert nieuwe ticketshop
|
Het door Tuesday ontwikkelde ticketsystem TuesdayTickets werd dit najaar ingezet voor een aantal grootse evenementen waaronder het bijna uitverkochte muziekspectakel Fanfari Bombari en het volledig bezette Amira in Concert. |
En ondertussen
|
Werken wij onder andere aan: |