In opdracht van WZW realiseerde Tuesday een krachtige wervingspagina voor werken en leren in de ouderenzorg in Gelderland. De campagne geeft informatie en poogt kandidaten te enthousiasmeren voor een carrièreswitch naar Zorg en Welzijn. De laagdrempelige campagne haalde in de eerste week al ruim 70% van het beoogde aantal reacties. Na twee weken lijkt de wervingsbehoefte van 50 kandidaten ruim gehaald te gaan worden.

Tuesday zorgde voor de realisatie van de portalpagina, adviseerde bij de tekstredactie en regelde de verwerking van de formulieren in. De voor diverse campagnes te hergebruiken pagina wordt beheerd in het krachtige cms van werkeninzorgenwelzijn.nl. De portal en website van WZW maken gebruik van de bewezen Jobchain-technologie die HR-professionals ondersteunt bij het doorplaatsen van vacatures en succesvolle werving en selectie.

Kandidaten die reageren op de campagne krijgen een kennismaking met daarin informatie over leerwerktrajecten (mét salaris) vanaf mbo-niveau 3 in de ouderenzorg. Zij leren meerdere ouderenzorgorganisaties kennen in de regio Arnhem, Nijmegen of Rivierenland. Zo ontdekken ze hoe het is om in de ouderenzorg te werken en welke functie, opleiding en organisatie bij de aankomende zorgprofessional past.

Meer informatie: carriereswitch-ouderenzorg