Ga direct naar inhoud

2014: beste jaar TuesdayTickets

2Menu
12 januari 2015

Na een zeer succesvol 2014 maakt TuesdayTickets opnieuw een vliegende start in het nieuwe jaar. Verschillende software-uitbreidingen, samenwerking met TLS/BOCA printers en de koppeling van CCV pinautomaten en vooral ook sterk stijgende verkopen voor onze opdrachtgevers. Daarnaast is verder geïnvesteerd in de service-desk die zowel per e-mail als telefonisch support levert.

Met TuesdayTickets kun je gemakkelijk en veilig online tickets bestellen. Je kiest in de agenda een event, geeft aan hoeveel tickets je wilt, vult alleen de hoogst noodzakelijke gegevens in, betaalt met iDEAL en ontvangt binnen enkele minuten een e-ticket.

Culturele marketing
Belangrijkste pluspunt van TuesdayTickets is de actieve ondersteuning van de verkoop door event promotie. Middels verschillende sociale media, door het verzorgen van online content en door de inzet van slimme tools stimuleren we de verkoop en werken we voortdurend aan de tevredenheid van de ticketkopers. We adviseren bij het optimaliseren van event-teksten zodat deze zo goed mogelijk scoren in zoekmachines. De ticketingtools stimuleren verschillende vormen van publieksparticipatie.

Flexibel
Het javascript van TuesdayTickets is op elke website toepasbaar, ongeacht het formaat. TuesdayTickets kan ook heel gemakkelijk worden geïntegreerd in uw Facebook pagina. Het script van TuesdayTickets is daarbij volledig responsive en is op elke mobiele telefoon toepasbaar. TuesdayTickets is slim geprogrammeerd en volledig aanpasbaar aan de huisstijl van uw website.

Functionaliteit
TuesdayTickets voorziet natuurlijk in 24/7 inzicht in uw verkoop met heldere rapportages. De e-tickets zijn voorzien van zowel een barcode als een QR-code. Daardoor zijn de tickets zowel van papier als van mobiel te scannen. Met de software kunt u snel gastenlijsten printen, events aanmaken, beeld- en video aan events toevoegen, etc.

Ticketverkoop via Facebook
Facebook is voor veel mensen het belangrijkste sociale medium. We hebben daarom een ticketshop ontworpen die je ook in een fanpagina kunt integreren. Bezoekers kunnen vanuit de ticketshop delen dat ze tickets hebben gekocht en zo hun complete Facebook netwerk overtuigen om ook tickets te kopen.

Online en offline verkoop
Met de nieuwe investeringen is de ticketing software klaar voor een volgende fase: naast de online verkoop van e-tickets en mobile tickets (waaronder Passbook tickets) is TuesdayTickets, met de internetkassa inclusief print en PIN opties, nu ook klaar voor offline verkoop.

Kernwoorden
Event promotie, online ticketing, verkooppromotie, ticketshop, event management, culturele marketing