Voor Transvorm realiseerde Tuesday de digitale campagne ‘Ontdek de zorg zoals we dat in Brabant doen’. In de campagne komen meer dan 50 zorgprofessionals uit de hele provincie aan het woord. Van jong tot oud, van teamleider op de OK tot Verzorgende IG, en van doktersassistente tot woonbegeleider. Zorgprofessionals zélf zijn de beste ambassadeurs voor het werken in de zorg.

Digitaal ontwerp en interactie
Tuesday is verantwoordelijk voor het digitale ontwerp, de interactie en bouw van de website. De site biedt pakkende interviews en foto- en videoportretten van mensen uit de praktijk. Daarnaast biedt de website een provincie-brede agenda met mogelijkheden om kennis te maken met de zorg. Geïnteresseerden kunnen zo ontdekken welke mogelijkheden er zijn om te werken in de zorg. Een heldere call to action nodigt uit om contact op te nemen met het Ontdekdezorg Contactpunt.
De campagne is een uitbreiding op de eerder door Tuesday ontwikkelde ontdekdezorgbrabant.nl website. Daar vinden geïnteresseerden meer informatie over leren en ontwikkelen in de zorg.

Koppeling vacaturebank
De portretten zijn ingedeeld in de vier Brabantse regio’s: noord-oost, zuid-oost, midden en west. Bij ieder portret is er een link naar de meest actuele vacatures in de regio van de geportretteerde. Geïnteresseerden zien zo de mogelijkheden in de buurt. De vacatures worden getoond op de eveneens door Tuesday ontwikkelde succesvolle vacaturebank: brabantzorg.net.

Groeiend dienstenaanbod voor recruitment en job marketing
De campagne-website past in het instrumentarium van Tuesday waarbij we organisaties op verschillende manieren ondersteunen op het gebied van recruitment en arbeidsmarktcommunicatie: Jobchain (vacaturebanken en werken-bij-websites), de populaire Tuesday ATS-connector voor het doorplaatsen van vacatures, plus het recente matchen op skills.

Naar de Ontdek-de-zorg-brabant campagne-website

Meer weten?